DESPRÉS DE FER LA MOTIVACIÓ CORRESPONENT A LA SESSIÓ QUE CORRESPONGA DINS L'HORARI.
AQUESTA MOTIVACIÓ SOL SER A L'ESTORA ON TREBALLEM AMB TOT EL GRUP PRESENTAN EL MATERIAL, EL JOC O L'ACTIVITAT, DESPRÉS D'AQUEST TREBALL PREVI ANEM A LES TAULES.
ALLI ÉS ON FEM EL TREBALL DE FITXES, CADASCU ESTA SEGUT A UNA TAULA, LES TAULES TENEN COLORS LA ROJA, VERDA, BLAVA I GROGA. I TÉ MATERIAL NECESSARI QUE ENS HA PORTAT L'ENCARREGAT.
AL MATEIX TEMPS QUE TREBALLEM A L'ORDINADOR SEMPRE TENIM IMATGES O MUSICA DE FONS ELLS FAN EL SEU TREBALL I QUAN VOLEN PODEN MIRAR A VORE QUE ENS DIU "PANTALLIN" QUE ÉS L'ORDINADOR DE LA NOSTRA AULA. O ESCOLTAR LA MÚSICA DE FONS.
ACÍ PODEU VEURE UN EXEMPLE:
ESTEM FENT UNA FITXA DE L'ESPAI DESPRÉS D'ANAR A L'ESTORA A CONSULTAR ELS LLIBRES D'INFORMACIÓ, I A L'ORDINADOR TENIM POSAT UN CD DE BABY EINSTEIN DE L'ESPAI QUE ENS ENSENYE IMATGES DE L'ESPAI I TÉ UNA MUSICA MOLT RELAXANT DE FONS PERFECTA PER TREBALLAR.
EL RESULTAT ÉS AQUEST:
UNA FITXA PERFECTA I UNA ESTONA DE TREBALL RELAXAT I AL MATEIX TEMPS DIVERTIT. AQUESTA ÉS LA MANERA DE TREBALLAR I DONA MOLT BON RESULTAT AMB AQUEST GRUP D'ALUMNES.
I una vegada més, que no ere pas, cap vegada, perqué a la vegada de ser vegada, volia ser més vegades, però com que tot no pot ser dit a la vegada, tornem a començar dient, que hi havia una vegada...uns xiquets i xiquetes que cada dia de mati estaven molt contents perqué anaven a l'escola, on feien coses molt divertides, descobrien moltes emocions i aprenien , però sobretot eren feliços. Cric-cric, el conte ja està dit, cric-crac, el conte està acabat. I ací us contaré quines coses feien:
No hay comentarios:
Publicar un comentario