SOM DE 5 ANYS I AQUEST CURS CONEIXEREM EL TRAÇ DE LA LLETRA CURSIVA.
INSISTIR AMB QUE SOLS CONEIXEREM LA LLETRA LA FINALITAT ÉS RELACIONAR LA LLETRA MAJÚSCULA AMB LA MINÚSCULA. NO PRETENC QUE ACONSEGUIM UN TRAÇ PERFECTE DONAT QUE LA MADURACIÓ I LA PREPARACIÓ 'AQUESTES EDATS NO ÉS L'ADECUADA
LA METODOLOGIA PER A PRESENTAR LES LLETRES ÉS:
CADA LLETRA TÉ UN PRESENTADOR QUE PORTE LA LLETRA ORNADA DE CASA I CADA DILLUNS LA PRESENTE AL LA RESTA DE CLASSE.
EL PRESENTADOR TÉ UN MICROFON I UN BARRET AMB LA LLETRA SEVA QUE AGAFARA PER A CASA UNA VOLTA HA FET LA PRESENTACIÓ.
DURANT EL MES DE SETEMBRE HEM FET LES VOCALS ARA INICIAREM LES CONSONATS.
DESPRES PRACTIQUEM EL TRAÇ AMB DIFERENTES TÉCNIQUES SEMPRE DE MANERA DIVERTIDA I FELICITANT EL RESULTAT ACONSEGUIT.
I una vegada més, que no ere pas, cap vegada, perqué a la vegada de ser vegada, volia ser més vegades, però com que tot no pot ser dit a la vegada, tornem a començar dient, que hi havia una vegada...uns xiquets i xiquetes que cada dia de mati estaven molt contents perqué anaven a l'escola, on feien coses molt divertides, descobrien moltes emocions i aprenien , però sobretot eren feliços. Cric-cric, el conte ja està dit, cric-crac, el conte està acabat. I ací us contaré quines coses feien:
No hay comentarios:
Publicar un comentario